Hoe kan ik me melden bij mijn fitness studio omdat iets niet werkt?

Meld dit aan door een e-mail te sturen naar info@fitplus-club.nl.

Hoe kan ik mijn bankgegevens wijzigen?

Dit kan alleen handmatig. Stuur hiervoor een e-mail naar info@fitplus-club.nl.

De QR-code is niet aangekomen – wat moet ik doen?

Vraag een nieuwe code door een mail te sturen naar info@fitplus-club.nl.

Hoe kan ik mijn contract opzeggen?

Schrijf een opzeggingbrief en stuur deze naar het onderstaande adres:

fit+
Burgemeester van Meursstraat 14A
5037 NG Tilburg
Nederland

Vragen over het Lidmaatschap

Wat wordt bedoeld met entreegeld?

Het entreegeld is eenmalig en wordt in rekening gebracht bij de eerste contributie afschrijving. Het entreegeld betreft administratiekosten en de afgifte van de toegangscode (QR-code).

Welke lidmaatschap abonnementen zijn er?

Er zijn verschillende opties, afhankelijk van de Fit+ vestiging. Deze zijn terug te vinden op de startpagina op clubnaam.fitplus-club.nl/lid-worden.

Wat zijn de tarieven?

Er zijn verschillende opties, afhankelijk van de Fit+ vestiging. Deze zijn terug te vinden op de startpagina op clubnaam.fitplus-club.nl/lid-worden.

Kan ik met mijn lidmaatschap in alle fit + studio’s trainen?

Je kunt zo vaak als je wil trainen in je eigen fitness studio en tot 4x per maand in één van de andere studio’s.

Wat moet ik doen als ik mijn thuisstudio wil veranderen?

Als je verhuist en een lidmaatschap wenst bij een andere Fit+ studio, stuur dan een berichtje naar: info@fitplus-club.nl

Wat moet ik doen als ik mijn lidmaatschap voortijdig wil beëindigen?

Als fit+ lid heb je de mogelijkheid om gemiste trainingstijd bij te laten schrijven in geval van ziekte of andere bijzondere omstandigheden. Hiervoor stuur je een email naar: info@fitplus-club.nl met een duidelijke onderbouwing van het verzoek. Op basis daarvan wordt beoordeeld of de aanvraag gegrond is. Als je het contract voortijdig wil beëindigen, kun je een persoon aanmelden voor een nieuw lidmaatschap. Voor deze goodwill-actie wordt je contract ontbonden, maar het nieuwe lid moet vóór registratie aangeven dat jij je contract daarmee beëindigd. Ook hiervoor stuur je een email naar: info@fitplus-club.nl

Vragen over de boekhouding, debiteuren posities en betalings herinneringen?

Als je een betalingsherinnering of brief van een incassobureau hebt ontvangen en daar vragen over hebt, moet je contact opnemen met de afzender zoals vermeld in de brief, aangezien alleen zij informatie kunnen verstrekken.

Hoe kom ik aan een trainings programma?

Als fit+ lid heb je op elk moment toegang tot ongeveer 50 trainings programma’s. Deze zijn in te zien of te downloaden op https://fitplus-club.nl/trainingsprogramma/.

Zijn er trainers?

Als fit+ lid kun je op elk gewenst moment een trainer boeken. Wij adviseren dan om contact op te nemen met je studio via clubnaam@fitplus-club.nl of via de Facebook-pagina van de fit+ club.

Zijn trainers gekwalificeerd?

Ja, alleen gekwalificeerde fitness-trainers zijn werkzaam bij fit+.

Hoe kom ik in mijn studio?

Met de QR-code die elk lid ontvangt na registratie. Print deze QR-code en neem deze mee naar de studio (niet vergroten anders kan de laser de QR-code niet correct lezen). Houd vervolgens de QR-code op een afstand van 10-20 cm onder het apparaat. De QR-code kun je ook op je mobile opslaan. Hier is dezelfde procedure van toepassing.

Zijn de kluisjes afsluitbaar?

Je moet zelf een hangslot meenemen om je persoonlijke bezittingen te kunnen bewaren. Hiermee kun je de locker tijdens je training vergrendelden.

Zijn er kleedkamers beschikbaar?

Ja, deze zijn aanwezig in elke studio. Het aantal hangt af van de fit+ vestiging.

Zijn er douches beschikbaar?

Dit is afhankelijk van de fit+ vestiging en wordt vermeld in de gedetailleerde studiobeschrijving. Meer dan 95% van alle fit+ studio’s zijn uitgerust met douches.